vineri, 4 noiembrie 2011

Sacou vs. rochie

O femeie imbracata in sacou ma deranjeaza vizual. Ok, am iesit din casa si am intrat in campul muncii, dar nu e cazul sa imitam barbatii si vestimentar! Ma refer aici la sacourile tip jacheta barbateasca, fara forme, fara stil, in care se ascund femei dragalase, parca ar fi deghizate in tatal lor.
Imi plac totusi jachetele pana in talie, care urmaresc forma corpului… Ma uit pe strada la eleve in uniforme, off, putine scoli s-au gandit ca fetele trebuie sa arate totusi ca niste fete.
In domeniul in care lucrez eu avem putine ocazii formale, in medie cam o data pe luna; atunci trebuie sa ne imbracam “formal”, zile in care majoritatea gagicilor apar in….da,  ati ghicit! In sacouri :D Eu am schimbat putin traditia, pentru ca apar in rochie. Simplu, ma simt mai bine intr-o rochie. Si nu am nevoie de sacou ca sa transmit mesajul ca sunt un om serios. Exista rochii pentru orice fel de ocazie, numai sa cauti unde trebuie. Este OK sa fii feminina chiar si la cea mai scortoasa adunare, credeti-ma!

2 comentarii:

  1. Tocmai pentru ca este imprumutat din vestimantatia masculina, sacoul este preferat de femeile puternice si independente. De multe ori ne dorim sa afisam o tinuta sobra, eleganta, clasica si atunci apelam la sacou. În privinta formei si a stilului, sunt total de acord.. păcat ca si in unele scoli a fost introdus modelul acela fără forma si eleganta.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Tocmai pentru ca este imprumutat din vestimantatia masculina, sacoul este preferat de femeile puternice si independente."

    Intrebarea mea e DE CE o femeie puternica si independenta are nevoie se imprumute ceva din vestimentatia masculina? Ea va fi puternica si independenta si intr-o rochie cu floricele.

    RăspundețiȘtergere